T_ALT_MENU_TICKETT_ALT_MENU_AVAILABILITYEN
Szanowni Państwo, w związku z obecną sytuacją epidemiczną, wszystkie oddziały Muzeum Krakowa będą nieczynne w dniach 7 listopada - 27 grudnia 2020. Zapraszamy niebawem!

Zaproszenie do składania ofert najmu lokalu użytkowego w oddziale „Stara Synagoga” w Krakowie, ul. Szeroka 24

Kolorowe zdjęcie ukazujące sklep w Starej Synagodze
Kontakt
Dział Administracji tel. 12 619 23 29 k.jalowiec-malinowska@muzeumkrakowa.pl

Oferta najmu

Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą najmu

Muzeum Historyczne Miasta Krakowa z siedzibą w Krakowie, Rynek Główny 35, działające jako gminna instytucja kultury zaprasza do składania ofert dotyczących najmu lokalu użytkowego z przeznaczeniem na prowadzenie sklepu muzealnego w oddziale „Stara Synagoga”.
 
Oddział „Stara Synagoga” mieści się w sercu historycznego Kazimierza przy ul. Szeroka 24. Corocznie jest on licznie odwiedzany przez turystów z całego świata. W roku 2019 wystawę zwiedziło prawie 140 tys. osób. Szczegółowe informacje na temat oddziału dostępne są na stronie www.muzeumkrakowa.pl
 
Opis oferty najmu lokalu:
 
1. Lokal położony na parterze, o powierzchni ok. 27 m2, dwa wejścia od strony wystawy oraz od strony holu, ogrzewany. Lokal jest w stanie bardzo dobrym, nie wymaga prac adaptacyjnych. 
2. Preferowane przeznaczenie lokalu – sklep muzealny z pamiątkami i książkami z możliwością sprzedaży artykułów typu:
a) książki, album, przewodniki po Krakowie, legendy krakowskie, plany miasta,
b) notesy, zakładki do książek, ołówki, długopisy, piórniki,
c) kubki, torby z motywem krakowskim, breloki, pocztówki, magnesy, medale pamiątkowe/monety, 
    plakaty,
d) wydawnictwa Muzeum Historycznego Miasta Krakowa.
Muzeum zastrzega sobie prawo do akceptacji asortymentu. 
3. W lokalu dopuszcza się prowadzenie innej działalności, niż wskazana w pkt. 2,  harmonizującej z charakterem oddziału.
4. Godziny otwarcia lokalu do uzgodnienia.
5. Wyposażenie lokalu:
a) regały o wymiarach 0,8mx2m, 6 szt.,
b) witryny szklane o wymiarach 0,55mx1,8m, 2 szt.,
c) półki o wymiarach 0,9mx0,55m, 2 szt..
6. Koszty najmu:
a) miesięczny czynsz najmu,
b) koszty zużycia wody i wywóz nieczystości,
c) energia elektryczna, 
d) ogrzewanie c.o.,
e) wywóz odpadów komunalnych.
7. Czas trwania umowy – umowa na czas nieoznaczony z trzymiesięcznym okresem wypowiedzenia. Data rozpoczęcia działalności do uzgodnienia.
 
Oferty najmu lokalu prosimy przesyłać na adres e-mail: k.jalowiec-malinowska@muzeumkrakowa.pl
Otrzymanie oferty zostanie potwierdzone e-mailem.
 
Oferty powinny zawierać:
a) dane oferenta – pełna nazwa, adres siedziby, NIP/Regon, dane kontaktowe,
b) krótki opis prowadzonej przez oferenta działalności,
c) wykaz z proponowanym asortymentem,
d) deklarowaną datę rozpoczęcia działalności
e) deklarowaną wysokość miesięcznego czynszu najmu netto.
 
Serdecznie zapraszamy do osobistego obejrzenia powierzchni przeznaczonej do wynajęcia. 
W celu umówienia spotkania lub otrzymania dodatkowych informacji prosimy o kontakt telefoniczny z Działem Administracji, tel. (12) 6192329 lub mailowy na adres k.jalowiec-malinowska@muzeumkrakowa.pl
Kolorowe zdjęcie ukazujące sklep w Starej Synagodze
Kontakt
Dział Administracji tel. 12 619 23 29 k.jalowiec-malinowska@muzeumkrakowa.pl

Powiązane oddziały