Bilety onlineDeklaracja dostepnościENDofinansowano ze środków Unii Europejskiej
Szanowni Państwo, w związku z trwającymi przygotowaniami do wystawy obejmującej twórczość artystyczną Włodzimierza Tetmajera, poszukujemy prac malarskich, rysunkowych lub opracowanych w innych technikach jego autorstwa. Więcej informacji w zakładce Wydarzenia >> Aktualności.
Strona korzysta z ciasteczek!

Zaproszenie do składania ofert najmu powierzchni w oddziale Stara Synagoga

Muzeum Historyczne Miasta Krakowa zaprasza do składania ofert dotyczących najmu powierzchni w oddziale „Stara Synagoga”, zlokalizowanym w sercu historycznego Kazimierza przy ul. Szeroka 24.

Opis oferty najmu lokalu:

1. Oferta obejmuje najem powierzchni użytkowej 27 m2, zlokalizowanej na parterze, dwa wejścia od strony wystawy oraz od strony holu, ogrzewany. Stan bardzo dobry, nie wymaga prac adaptacyjnych. Lokal częściowo wyposażony.

2. Przeznaczenie – sklep muzealny z pamiątkami i książkami z możliwością sprzedaży artykułów typu:

a) książki, album, przewodniki po Krakowie, legendy krakowskie, plany miasta,

b) notesy, zakładki do książek, ołówki, długopisy, piórniki,

c) kubki, torby z motywem krakowskim, breloki, pocztówki, magnesy, medale pamiątkowe/monety, plakaty,

d) wydawnictwa Muzeum Historycznego Miasta Krakowa,

3. W lokalu dopuszcza się prowadzenie działalności uzupełniającej, harmonizującej z charakterem oddziału.

4. Godziny otwarcia lokalu - w godzinach udostępniania Starej Synagogi osobom zwiedzającym.

5. Koszty najmu:

a)  miesięczny czynsz najmu,

b)  koszty zużycia wody i wywóz nieczystości,

c)  energia elektryczna,

d)  ogrzewanie c.o.,

e)  wywóz odpadów komunalnych.

6.  Czas trwania umowy – umowa na czas nieoznaczony z trzymiesięcznym okresem wypowiedzenia lub na czas oznaczony do trzech lat.

7. Data rozpoczęcia działalności do ustalenia. Powierzchnia będzie dostępna od dnia 06.12.2021 r.

8. Minimalna stawka czynszu za 1 m2 wynosi 45 zł netto. Oferty składane poniżej tej kwoty nie będą rozpatrywane.

Oferty prosimy składać do dnia 19.05.2022 r. (włącznie) na adres e-mail: fundusze@muzeumkrakowa.pl

Oferty powinny zawierać:

a)     dane oferenta – pełna nazwa, adres siedziby, NIP/Regon, dane kontaktowe,

b)     krótki opis prowadzonej przez oferenta działalności,

c)     wykaz z proponowanym asortymentem,

d)     deklarowaną datę rozpoczęcia działalności

e)     deklarowaną wysokość miesięcznego czynszu najmu netto, z podaniem stawki netto za 1 m2.
 

Serdecznie zapraszamy do osobistego obejrzenia powierzchni przeznaczonej do wynajęcia.

W celu umówienia spotkania lub otrzymania informacji dotyczących sposobu składania ofert prosimy o kontakt telefoniczny z Działem Sprzedaży i Pozyskiwania Funduszy, tel. (12) 6192316 lub email: fundusze@muzeumkrakowa.pl.