Bilety onlineMuzeum dostępne
Szanowni Państwo, w poniedziałek 11 listopada (Święto Niepodległości) wszystkie oddziały Muzeum Krakowa są nieczynne. Link
Ustawienia prywatności
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Aby uzyskać więcej informacji i spersonalizować swoje preferencje, kliknij „Ustawienia”. W każdej chwili możesz zmienić swoje preferencje, a także cofnąć zgodę na używanie plików cookie na poniższej stronie.
Polityka prywatności
*Z wyjątkiem niezbędnych

Młodszy specjalista ds. administracyjnych

Kandydat został wyłoniony.

Dyrektor Muzeum Historycznego Miasta Krakowa
ogłasza nabór
na wolne stanowisko pracy
Młodszy specjalista ds. administracyjnych

1. Wymagania formalne:

  • wykształcenie: minimum średnie, preferowane techniczne, administracyjne lub ekonomiczne,
  • minimum 2 lata doświadczenia w administrowaniu nieruchomościami,
  • dobra znajomość pakietu Ms Office,
  • umiejętność podejmowania szybkich decyzji, zgodnych z przepisami prawa,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • efektywność, samodzielność,
  • bardzo dobra organizacja pracy własnej.

2. Wymagania dodatkowe:

  • studia podyplomowe, szkolenia lub kursy z zakresu administrowania nieruchomościami,
  • umiejętność czytania dokumentacji technicznej  będzie dodatkowym atutem.

3. Zakres obowiązków:

  • nadzór i kontrola przestrzeni publicznej w oddziałach,
  • nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem instalacji (elektrycznej, wodnej i kanalizacyjnej, gazowej, centralnego ogrzewania,  pożarowej, monitoringu),
  • nadzór nad realizacją bieżących napraw i modernizacji,
  • nadzór nad zasobami sprzętowymi i infrastrukturą techniczną,
  • współpraca w przygotowaniu rocznego projektu budżetu związanego z funkcjonowaniem oddziałów,
  • udział w przygotowywaniu planów remontów i inwestycji,
  • udział w przygotowywaniu umów niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania oddziałów,
  • udział w pracach komisji przetargowych,
  • samodzielnie opracowywanie wzorów dokumentów, sporządzanie raportów i zestawień,
  • udział w archiwizacji dokumentacji,
  • utrzymywanie kontaktów z firmami zewnętrznymi, świadczącymi usługi na rzecz oddziałów,
  • nadzór nad funkcjonowaniem wystaw stałych i czasowych w oddziałach.

4. Warunki pracy i płacy:

  • rodzaj umowy: umowa o pracę,
  • wymiar czasu pracy: pełny etat,
  • miejsce pracy: Stara Synagoga (ul. Szeroka 24) i Kamienica Hipolitów (Pl. Mariacki 3) Kraków,
  • godziny pracy: zgodnie z harmonogramem (równoważny system czasu pracy).

5. Oferujemy:

  • ciekawą pracę w renomowanej, dynamicznie rozwijającej się instytucji kultury,
  • stabilne zatrudnienie,
  • pakiet świadczeń socjalnych i motywacyjnych,
  • możliwość rozwoju zawodowego.

6. Termin i miejsce składania dokumentów:

Prosimy o przesłanie aplikacji  w  terminie do dnia: 15.08.2024r. za pośrednictwem formularza:

https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=60f199ef697c4d44b7296d0cade9cdfe


O terminie przeprowadzenia rozmów kwalifikacyjnych wybrani kandydaci będą informowani telefonicznie.

Istnieje możliwość wcześniejszego zakończenia naboru.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Muzeum − www.muzeumkrakowa.pl

Informujemy, że odpowiadamy tylko na wybrane oferty i nie zwracamy przesłanych dokumentów.