Specjalista/Specjalistka ds. BHP
Zakończono przyjmowanie zgłoszeń
1. Wymagania formalne:
• wykształcenie wyższe o kierunku lub specjalności w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy
• co najmniej 1 rok stażu pracy w służbie BHP,
• praktyczna umiejętność obsługi programów biurowych (pakiet MS Office),
• dobra organizacja pracy,
• odpowiedzialność i dokładność,
• wysoka kultura osobista,
• łatwość nawiązywania kontaktów, umiejętność pracy w zespole.
• co najmniej 1 rok stażu pracy w służbie BHP,
• praktyczna umiejętność obsługi programów biurowych (pakiet MS Office),
• dobra organizacja pracy,
• odpowiedzialność i dokładność,
• wysoka kultura osobista,
• łatwość nawiązywania kontaktów, umiejętność pracy w zespole.
2. Wymagania dodatkowe (nieobligatoryjne):
• doświadczenie zawodowe w instytucjach kultury, sztuki, nauki, edukacji lub organizacjach samorządowych,
• wykształcenie techniczne lub przyrodnicze.
• wykształcenie techniczne lub przyrodnicze.
3. Zakres obowiązków:
• koordynowanie i realizacja całokształtu zadań związanych z zapewnieniem bezpieczeństwa oraz ochroną zdrowia i higieny pracy w instytucji,
• opracowywanie i aktualizacja procedur i instrukcji związanych z bezpieczeństwem pracy,
• wdrażanie nowych procedur i standardów w celu poprawy bezpieczeństwa pracy,
• uczestniczenie w konsultacjach w zakresie BHP,
• przegląd obiektów w zakresie BHP oraz wdrażanie nowych rozwiązań, we współpracy z osobami lub komórkami organizacyjnymi odpowiedzialnymi za bezpieczeństwo ppoż.,
• nadzór i koordynacja przeglądów i konserwacji sprzętu BHP,
• organizowanie, przeprowadzanie i aktualizacja oceny ryzyka zawodowego,
• organizowanie badań czynników szkodliwych dla zdrowia,
• prowadzenie całokształtu dokumentacji związanej z pomiarami czynników szkodliwych,
• współdziałanie z lekarzem sprawującym profilaktyczną opiekę zdrowotną nad pracownikami w szczególności przy określaniu czynników niebezpiecznych, szkodliwych dla zdrowia lub uciążliwych dotyczących okresowych badań lekarskich pracowników,
• planowanie corocznego budżetu w zakresie powierzonych zadań oraz nadzór nad jego prawidłowym i terminowym wykonaniem,
• organizowanie i prowadzenie szkoleń wstępnych dla pracowników, stażystów, praktykantów,
• współpraca z właściwymi komórkami organizacyjnymi lub osobami, w szczególności w zakresie organizowania i zapewniania odpowiedniego poziomu szkoleń w dziedzinie BHP,
• udział w opracowywaniu zasad przydziału środków ochrony indywidualnej, odzieży i obuwia roboczego, usług prania i konserwacji- rozliczanie kosztów,
• przeprowadzanie oraz dokumentowanie wydatków z zakresu BHP,
• przygotowanie raportów, analiz, sprawozdawczości z zakresu BHP,
• prowadzenie wszelkiej dokumentacji BHP wymaganej przepisami prawa, w tym statystyk GUS i innych,
• udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz zachorowań na choroby zawodowe, w opracowaniu wniosków z tego wynikających, a także kontrola realizacji tych wniosków,
• prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy oraz stwierdzonych chorób zawodowych,
• reprezentowanie muzeum podczas kontroli zewnętrznych organów nadzoru nad warunkami pracy.
• opracowywanie i aktualizacja procedur i instrukcji związanych z bezpieczeństwem pracy,
• wdrażanie nowych procedur i standardów w celu poprawy bezpieczeństwa pracy,
• uczestniczenie w konsultacjach w zakresie BHP,
• przegląd obiektów w zakresie BHP oraz wdrażanie nowych rozwiązań, we współpracy z osobami lub komórkami organizacyjnymi odpowiedzialnymi za bezpieczeństwo ppoż.,
• nadzór i koordynacja przeglądów i konserwacji sprzętu BHP,
• organizowanie, przeprowadzanie i aktualizacja oceny ryzyka zawodowego,
• organizowanie badań czynników szkodliwych dla zdrowia,
• prowadzenie całokształtu dokumentacji związanej z pomiarami czynników szkodliwych,
• współdziałanie z lekarzem sprawującym profilaktyczną opiekę zdrowotną nad pracownikami w szczególności przy określaniu czynników niebezpiecznych, szkodliwych dla zdrowia lub uciążliwych dotyczących okresowych badań lekarskich pracowników,
• planowanie corocznego budżetu w zakresie powierzonych zadań oraz nadzór nad jego prawidłowym i terminowym wykonaniem,
• organizowanie i prowadzenie szkoleń wstępnych dla pracowników, stażystów, praktykantów,
• współpraca z właściwymi komórkami organizacyjnymi lub osobami, w szczególności w zakresie organizowania i zapewniania odpowiedniego poziomu szkoleń w dziedzinie BHP,
• udział w opracowywaniu zasad przydziału środków ochrony indywidualnej, odzieży i obuwia roboczego, usług prania i konserwacji- rozliczanie kosztów,
• przeprowadzanie oraz dokumentowanie wydatków z zakresu BHP,
• przygotowanie raportów, analiz, sprawozdawczości z zakresu BHP,
• prowadzenie wszelkiej dokumentacji BHP wymaganej przepisami prawa, w tym statystyk GUS i innych,
• udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz zachorowań na choroby zawodowe, w opracowaniu wniosków z tego wynikających, a także kontrola realizacji tych wniosków,
• prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy oraz stwierdzonych chorób zawodowych,
• reprezentowanie muzeum podczas kontroli zewnętrznych organów nadzoru nad warunkami pracy.
4. Warunki pracy i płacy:
• rodzaj umowy – umowa o pracę,
• wymiar czasu pracy – pół etatu,
• system czasu pracy - równoważny (zgodnie z harmonogramem),
• miejsce pracy – Pałac Krzysztofory, Rynek Główny 35, Kraków
• wymiar czasu pracy – pół etatu,
• system czasu pracy - równoważny (zgodnie z harmonogramem),
• miejsce pracy – Pałac Krzysztofory, Rynek Główny 35, Kraków
5. Oferujemy:
• ciekawą pracę w renomowanej, dynamicznie rozwijającej się instytucji kultury,
• stabilne zatrudnienie,
• pakiet świadczeń socjalnych i motywacyjnych,
• możliwość rozwoju zawodowego.
• stabilne zatrudnienie,
• pakiet świadczeń socjalnych i motywacyjnych,
• możliwość rozwoju zawodowego.
6. Termin i miejsce składania dokumentów:
Prosimy o przesłanie aplikacji w nieprzekraczalnym terminie do dnia: 27.09.2024r. za pośrednictwem formularza:
https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=333c6d16b79a49f99b0adf8f5b2c9299
O terminie przeprowadzenia rozmów kwalifikacyjnych wybrani kandydaci będą informowani telefonicznie.
Istnieje możliwość wcześniejszego zakończenia naboru.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Muzeum − www.muzeumkrakowa.pl
Informujemy, że odpowiadamy tylko na wybrane oferty i nie zwracamy przesłanych dokumentów.
https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=333c6d16b79a49f99b0adf8f5b2c9299
O terminie przeprowadzenia rozmów kwalifikacyjnych wybrani kandydaci będą informowani telefonicznie.
Istnieje możliwość wcześniejszego zakończenia naboru.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Muzeum − www.muzeumkrakowa.pl
Informujemy, że odpowiadamy tylko na wybrane oferty i nie zwracamy przesłanych dokumentów.
7. Procedura zgłoszeń wewnętrznych w Muzeum Krakowa
Informacja na temat procedury zgłoszeń wewnętrznych w Muzeum Krakowa znajduje się pod linkiem: https://muzeumkrakowa.pl/procedura-zgloszen-wewnetrznych-w-muzeum-krakowa