Bilety onlineMuzeum dostępneDofinansowano ze środków Unii Europejskiej
Praca oddziałów Muzeum Krakowa podczas weekendu majowego. Link
Strona korzysta z ciasteczek!

Zaproszenie do składania ofert najmu powierzchni użytkowej w oddziale „Muzeum Podgórza” w Krakowie, ul. Powstańców Wielkopolskich 1

Muzeum Historyczne Miasta Krakowa z siedzibą w Krakowie, Rynek Główny 35, działające jako gminna instytucja kultury zaprasza Państwa do składania ofert dotyczących najmu powierzchni użytkowej w oddziale „Muzeum Podgórza”.

Opis oferty najmu powierzchni:

  1. Oferta obejmuje najem powierzchni ok. 1 m2 położoną na parterze budynku z wejściem od strony ul. Limanowskiego (wejście główne do muzeum) lub od strony ul. Powstańców Wielkopolskich (przez bramę wjazdową).
  2. Powierzchnia przeznaczona jest pod działalność polegającą na sprzedaży napoi w jednym automacie vendingowym wyposażonym w niezależny pojemnik na wodę (brak możliwości podłączenia do instalacji).
  3. Obligatoryjnie w automacie winna być opcja zakupu:
    - kawy ziarnistej w opcji minimum: czarna, biała, typu cappuccino, latte -  z cukrem i bez cukru;
    - czekolada z cukrem i bez cukru;                        
  4. Kubki jednorazowe do napoi muszą być dostosowane do rodzaju napoju i bezpieczne w użytkowaniu.
  5. Automat powinien obsługiwać płatności gotówką i kartą płatniczą.
  6. Automat powinien być nowy, estetyczny, jego wymiary nie mogą być większe niż 200x90 cm, pobierana moc nie może być większa niż 2 kW.
  7. Najemca zainstaluje automat przy użyciu własnych materiałów i urządzeń instalacyjnych, własnym staraniem i na własny koszt bez ingerencji w substancję budynku.
  8. Najemca będzie wykonywał wszelkie czynności techniczne, serwisowe naprawy oraz uzupełnienia produktów, wody, kubków etc. własnym staraniem i wyłącznie w dniach i godzinach pracy oddziału.
  9. Koszty najmu:
    a) miesięczny czynsz najmu,
    b) energia elektryczna na podstawie wskazań sublicznika.
  10. Czas trwania umowy – umowa na czas nieoznaczony z 3–miesięcznym okresem wypowiedzenia.
  11. Data rozpoczęcia działalności – po podpisaniu umowy najmu.
Oferty prosimy składać do dnia 8.05.2024 r. do godz. 15.00, na adres e-mail: administracja@muzeumkrakowa.pl 

Oferty powinny zawierać:

a) dane oferenta – pełna nazwa, adres siedziby, NIP/Regon, dane kontaktowe,
b) opis prowadzonej przez oferenta działalności,
c) deklarowaną datę rozpoczęcia działalności,
d) zdjęcie automatu, wymiary i dane techniczne, rok produkcji,
e) listę produktów oferowaną do sprzedaży w automacie.
f) deklarowaną wysokość miesięcznego czynszu najmu netto.

Serdecznie zapraszamy do osobistego obejrzenia powierzchni przeznaczonej do wynajęcia.
W celu umówienia spotkania lub otrzymania dodatkowych informacji prosimy o kontakt telefoniczny z Działem Administracji, tel. (12) 6192 337.

Załącznik do umowy - rzut poglądowy