Bilety onlineMuzeum dostępne
Ustawienia prywatności
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Aby uzyskać więcej informacji i spersonalizować swoje preferencje, kliknij „Ustawienia”. W każdej chwili możesz zmienić swoje preferencje, a także cofnąć zgodę na używanie plików cookie na poniższej stronie.
Polityka prywatności
*Z wyjątkiem niezbędnych

Specjalista/specjalistka ds. administracji

Zakończono przyjmowanie aplikacji

1. Wymagania formalne:

  • wykształcenie wyższe licencjat lub magister,
  • czynne prawo jazdy kat. B,
  • biegła obsługa komputera,
  • umiejętność samodzielnego przygotowania: projektów umów, opisu przedmiotu zamówienia, raportów i analiz,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • skrupulatność, umiejętność samodzielnej organizacji pracy,
  • doświadczenie zawodowe z wykorzystaniem umiejętności jak powyżej minimum 2 lata.

2. Zakres obowiązków:

  • prowadzenie spraw związanych z eksploatacją samochodów będących w zasobach Muzeum, w tym: pozyskiwanie i zbywanie samochodów, zlecanie przeglądów i koniecznych napraw oraz zakupów materiałów eksploatacyjnych, procedowanie spraw związanych z ubezpieczeniem i zgłaszaniem szkód, z rejestracją, postojem i zezwoleniami na wjazd do stref z ograniczonym ruchem, nadzór nad prawidłową ewidencją przebiegu pojazdów, procedowanie wniosków o świadczenie usługi transportu,
  • kompleksowa realizacji zamówień z kategorii zakupów realizowanych przez Dział Administracji, w tym: realizacja zamówień internetowych, realizacja zamówień w trybie zapytań ofertowych, przygotowywanie opisów przedmiotu zamówienia, koordynacja dostaw zamówień, procedowanie reklamacji i napraw gwarancyjnych,
  • zlecanie napraw i koniecznych przeglądów wyposażenia administracyjnego,
  • sprzedaż składników majątku,
  • koordynowanie spraw związanych z raportowaniem działań realizowanych przez Muzeum z zakresu szeroko rozumianej ochrony środowiska,
  • procedowanie umów z zakresu powierzonych zadań, w tym przygotowywanie projektów tych umów,
  • sporządzanie planów przychodów i kosztów, raportów i statystyk, dotyczących obszarów objętych zakresem obowiązków,
  • zastępowanie pracownika zajmującego się ewidencją składników majątku.

3. Warunki pracy i płacy:

  • rodzaj umowy: umowa o pracę,
  • wymiar czasu pracy: pełny etat,
  • miejsce pracy: Pałac Krzysztofory, Kraków, Rynek Główny 35,
  • godziny pracy: zgodnie z harmonogramem (równoważny system czasu pracy).

4. Oferujemy:

  • ciekawą pracę w renomowanej, dynamicznie rozwijającej się instytucji kultury,
  • pakiet świadczeń socjalnych i motywacyjnych,
  • możliwość rozwoju zawodowego.

5. Termin i miejsce składania dokumentów:

Prosimy o przesłanie aplikacji w nieprzekraczalnym terminie do dnia: 30.09.2025r. za pośrednictwem formularza:

https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=1f31a226a427404895dc2afc6da7f8b9 

Istnieje możliwość wcześniejszego zakończenia naboru.
O terminie przeprowadzenia rozmów kwalifikacyjnych wybrani kandydaci będą informowani telefonicznie.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Muzeum − www.muzeumkrakowa.pl 
Informujemy, że odpowiadamy tylko na wybrane oferty i nie zwracamy przesłanych dokumentów.

6. Procedura zgłoszeń wewnętrznych w MHK:

Osoby, które w procesie rekrutacji będą świadkami lub powezmą wiadomość o działaniu  lub zaniechaniu Muzeum Krakowa niezgodnym z prawem lub mającym na celu obejście prawa, a dotyczącym:   korupcji,  zamówień publicznych, przeciwdziałania praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu, ochrony środowiska, ochrony konsumentów,  ochrony prywatności i danych osobowych,  bezpieczeństwa sieci i systemów teleinformatycznych – mogą dokonać zgłoszenia zgodnie z obowiązującą w Muzeum procedurą zgłoszeń wewnętrznych dostępną pod linkiem:

https://muzeumkrakowa.pl/procedura-zgloszen-wewnetrznych-w-muzeum-krakowa 

Uwaga: niniejsza procedura nie służy dokonywaniu zgłoszeń rekrutacyjnych ani pozyskiwaniu informacji o procesie rekrutacji.