Bilety onlineMuzeum dostępne
Szanowni Państwo, w dniu 10 listopada administracja Muzeum będzie nieczynna, zaś 11 listopada wszystkie oddziały Muzeum Krakowa pozostaną zamknięte.
Ustawienia prywatności
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Aby uzyskać więcej informacji i spersonalizować swoje preferencje, kliknij „Ustawienia”. W każdej chwili możesz zmienić swoje preferencje, a także cofnąć zgodę na używanie plików cookie na poniższej stronie.
Polityka prywatności
*Z wyjątkiem niezbędnych

Specjalista/specjalistka ds. administracji

Kandydat został wyłoniony

1. Wymagania formalne:

  • wykształcenie wyższe licencjat lub magister,
  • czynne prawo jazdy kat. B,
  • biegła obsługa komputera,
  • umiejętność samodzielnego przygotowania: projektów umów, opisu przedmiotu zamówienia, raportów i analiz,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • skrupulatność, umiejętność samodzielnej organizacji pracy,
  • doświadczenie zawodowe z wykorzystaniem umiejętności jak powyżej minimum 2 lata.

2. Zakres obowiązków:

  • prowadzenie spraw związanych z eksploatacją samochodów będących w zasobach Muzeum, w tym: pozyskiwanie i zbywanie samochodów, zlecanie przeglądów i koniecznych napraw oraz zakupów materiałów eksploatacyjnych, procedowanie spraw związanych z ubezpieczeniem i zgłaszaniem szkód, z rejestracją, postojem i zezwoleniami na wjazd do stref z ograniczonym ruchem, nadzór nad prawidłową ewidencją przebiegu pojazdów, procedowanie wniosków o świadczenie usługi transportu,
  • kompleksowa realizacji zamówień z kategorii zakupów realizowanych przez Dział Administracji, w tym: realizacja zamówień internetowych, realizacja zamówień w trybie zapytań ofertowych, przygotowywanie opisów przedmiotu zamówienia, koordynacja dostaw zamówień, procedowanie reklamacji i napraw gwarancyjnych,
  • zlecanie napraw i koniecznych przeglądów wyposażenia administracyjnego,
  • sprzedaż składników majątku,
  • koordynowanie spraw związanych z raportowaniem działań realizowanych przez Muzeum z zakresu szeroko rozumianej ochrony środowiska,
  • procedowanie umów z zakresu powierzonych zadań, w tym przygotowywanie projektów tych umów,
  • sporządzanie planów przychodów i kosztów, raportów i statystyk, dotyczących obszarów objętych zakresem obowiązków,
  • zastępowanie pracownika zajmującego się ewidencją składników majątku.

3. Warunki pracy i płacy:

  • rodzaj umowy: umowa o pracę,
  • wymiar czasu pracy: pełny etat,
  • miejsce pracy: Pałac Krzysztofory, Kraków, Rynek Główny 35,
  • godziny pracy: zgodnie z harmonogramem (równoważny system czasu pracy).

4. Oferujemy:

  • ciekawą pracę w renomowanej, dynamicznie rozwijającej się instytucji kultury,
  • pakiet świadczeń socjalnych i motywacyjnych,
  • możliwość rozwoju zawodowego.

5. Termin i miejsce składania dokumentów:

Prosimy o przesłanie aplikacji w nieprzekraczalnym terminie do dnia: 30.09.2025r. za pośrednictwem formularza:

https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=1f31a226a427404895dc2afc6da7f8b9 

Istnieje możliwość wcześniejszego zakończenia naboru.
O terminie przeprowadzenia rozmów kwalifikacyjnych wybrani kandydaci będą informowani telefonicznie.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Muzeum − www.muzeumkrakowa.pl 
Informujemy, że odpowiadamy tylko na wybrane oferty i nie zwracamy przesłanych dokumentów.

6. Procedura zgłoszeń wewnętrznych w MHK:

Osoby, które w procesie rekrutacji będą świadkami lub powezmą wiadomość o działaniu  lub zaniechaniu Muzeum Krakowa niezgodnym z prawem lub mającym na celu obejście prawa, a dotyczącym:   korupcji,  zamówień publicznych, przeciwdziałania praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu, ochrony środowiska, ochrony konsumentów,  ochrony prywatności i danych osobowych,  bezpieczeństwa sieci i systemów teleinformatycznych – mogą dokonać zgłoszenia zgodnie z obowiązującą w Muzeum procedurą zgłoszeń wewnętrznych dostępną pod linkiem:

https://muzeumkrakowa.pl/procedura-zgloszen-wewnetrznych-w-muzeum-krakowa 

Uwaga: niniejsza procedura nie służy dokonywaniu zgłoszeń rekrutacyjnych ani pozyskiwaniu informacji o procesie rekrutacji.